PLATA se face prin una din metodele de mai jos:

 

 

1.1 Anticipat prin Transfer Bancar / Ordin de Plata in lei.

1.2 Anticipat prin aplicația BTPAY a Băncii Transilvania

1.3 Anticipat cu Cardul Bancar prin myPOS in lei sau euro. (suspendat temporar)

1.4 Anticipat prin Paypal si Carduri Visa / MasterCard in euro.

*Selectati moneda euro pentru a va aparea optiunea de plata cu PayPal si Card Visa / Mastercard

** Comenzile cu plata anticipata au prioritate la livrare fata de celelalte comenzi, insa procesarea comenzii poate dura putin mai mult deoarece plata trebuie verificata.

 

2. Ramburs prin Curier sau Posta Romana in lei.

 

3. In numerar (la sediu sau in magazinele noastre).

  

 

* Transportul este gratuit la comenzi de peste 300 Lei .

 

LIVRAREA se face prin una din metodele de mai jos:

 

 

1.1 Posta Romana (cu ridicare colet de la Oficiul Postal):

 

- cu livrare la Oficiul Posta Romana de care apartineti in 3-5 zile lucratoare daca produsul este pe stoc la data respectiva (produsele fara stoc sau stoc la producator se livreaza in 10-30 de zile lucratoare)

 

- cost incepand de la 7 lei la plata anticipata

 

- cost incepand de la 15 lei la plata ramburs

 

* Dupa expediere veti primii un email cu numarul de urmarire (tracking number) si astfel puteti urmarii online stadiul expediției în orice moment.


** Atentie ! Produsele, cu livrare direct de la producator, se ridica de la Agenția Poștei Romane de care aparține adresa de livrare a comenzii. Aceasta va fi specificată în avizul poștal.

 

 

1.2 Prioripost Posta Romana (pentru livrari interne rapide la domiciliu) :

 

- cu livrare la domiciliu/sediu in 2-3 zile lucratoare daca produsul este pe stoc la data respectiva (produsele fara stoc sau stoc la producator se livreaza in 10-30 de zile lucratoare)

 

- cost  incepand de la 16 lei la plata anticipata

 

- cost  incepand de la 20 lei la plata ramburs (pentru colete cu greutatea de pana la 1 kg , apoi costul creste cu 2 lei pentru fiecare kg in plus)

 

* Dupa expediere veti primii un email cu numarul de urmarire (tracking number) si astfel puteti urmarii online stadiul expediției în orice moment.

** Atentie ! Dacă agentul poștal nu vă va găsi la domiciliu (pe dvs. sau alt membru al familiei dvs.) pentru înmânarea coletului, vă va fi lăsat un aviz în care se va specifica agenția Poștei Romane la care trebuie să vă prezentați pentru ridicarea coletului.


2.1 Curier Rapid (pentru livrari interne rapide la domiciliu si cu anuntare telefonica) :

 

- cu livrarea la domiciliu/sediu in 1-3 zile daca produsul este pe stoc la data respectiva (produsele fara stoc sau stoc la producator se livreaza in 10-30 de zile lucratoare)

- cost incepand de la 15 lei la plata anticipata (pentru colete cu greutatea de pana la 1 kg , apoi costul creste cu 1 leu pentru fiecare kg in plus)

- cost incepand de la 19 lei la plata ramburs (pentru colete cu greutatea de pana la 1 kg , apoi costul creste cu 1 leu pentru fiecare kg in plus)

* Dupa expediere veti primii un email cu numarul de urmarire (tracking number) si astfel puteti urmarii online stadiul expediției în orice moment.

**Atentie ! Preturile sunt valabile doar pentru localitatile fara kilometrii suplimentari. Pentru celelalte localitati costul transportului creste cu 2 lei pe kilometru suplimentar si va fi anuntat clientului inaintea expedierii coletului pentru confirmare.

2.2 Fan Courier (pentru livrari interne urgente la domiciliu si cu anuntare telefonica) :

 

- cu livrarea la domiciliu/sediu in 24-48 de ore daca produsul este pe stoc la data respectiva (produsele fara stoc sau stoc la producator se livreaza in 10-20 de zile lucratoare)

 

- cost incepand de la 22 lei la plata anticipata (pentru colete cu greutatea de pana la 1 kg , apoi costul creste cu 1 leu pentru fiecare kg in plus)

 

- cost incepand de la 32 lei la plata ramburs (pentru colete cu greutatea de pana la 1 kg , apoi costul creste cu 1 leu pentru fiecare kg in plus)

 

*După expedierea coletului prin, ve-ți primii un număr de urmărire AWB și astfel ve-ți putea vizualiza stadiul expediției în orice moment.

  

**Atentie ! Preturile sunt valabile doar pentru localitatile fara kilometrii suplimentari. Pentru celelalte localitati costul transportului creste cu 1 leu pe kilometru suplimentar si va fi anuntat clientului inaintea expedierii coletului pentru confirmare.

 

 

3. DHL sau Posta Romana (pentru livrari internationale) :

 

- cu livrarea in 5-14 zile lucratoare

 

- cost incepand de la 85 lei

 

 

4. In magazinele noastre :

 

- cu livrare pe loc in functie de stoc (daca produsul este pe stoc la data respectiva)

 

- cost gratuit

 

 

 

RETURNAREA produselor se face in anumite conditii si urmand procedura de mai jos:

 

   Returnarea produselor din alte motive, decat cele acoperite de garantie se face, de catre client, in maximum 14 zile de la primirea produsului, prin orice metoda dorita de acesta si comunicata anterior noua, iar costul returnarii va fi suportat de catre client cu exceptia produselor achizitionate cu serviciul "Returnare Gratis".

 

   Contravaloarea produsului returnat, va fi platita clientului in maximum 14 de zile, de la data primirii acestuia.

 

   Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente, acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, softul sa nu fi fost modificat sau adaugate noi softuri.

   Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Aceasta clauza se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

 

Pentru returnarea unui produs exista 2 metode:

 

Metoda I :

 

1. Autentificati-va la contul dvs.

2. Mergeti la "Istoric si detalii pentru comenzile mele"

3. Alegeti Codul Comenzii din care face parte produsul/produsele pe care doriti sa le returnati si dati clic pe detalii

4. Selectati produsul de returnat iar mai jos descrieti motivul returnarii si metoda de returnare dorita, apoi apasati butonul "Creare bon RMA".

 

Metoda II :

 

1. Autentificati-va la contul dvs.

2. Mergeti la pagina de Contact (Contactati-ne)

3. Completati formularul astfel:

- la Subiect: alegeti Servicii Clienti,

- la Adresa de email : completati adresa dvs. de email (daca nu apare deja)

- la Cod comanda : codul comenzii din care face parte produsul de returnat

- la : produsul de returnat

- la Ataseaza fisier : atasati un fisier foto sau video care sa evidentieze defectul respectiv.

- la Mesaj : Codul comenzii si al produsului de returnat, motivul returnarii sau defectul sesizat si metoda dvs. preferata pentru realizarea returului.

4. Apoi apasati pe butonul "Trimite". 

 

   Va vom contacta in cel mai scurt timp pentru realizarea returului.

 

*IMPORTANT ! ATENTIE ! nu trimiteti produsul inaintea confirmarii noastre de acceptare a returului si a metodei de retur. Va multumim !