Producători

Buletin de știri

Returnarea produselor se face in anumite conditii si urmand procedura de mai jos:

 

 

Returnarea produselor din alte motive, decat cele acoperite de garantie se face, de catre client, in maximum 14 zile de la primirea produsului, prin orice metoda dorita de acesta si comunicata anterior noua, iar costul returnarii va fi suportat de catre client cu exceptia produselor achizitionate cu serviciul "Returnare Gratis". Contravaloarea produsului returnat, va fi platita clientului in maximum 14 de zile, de la data primirii acestuia.

 

    Obligaţiile Cumparatorului în cazul retragerii/returnarii, conform art.16 din OG34/2014, sunt de a informa si returna produsele in termen  de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Vanzatorului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art.11 din OG34/2014. Termenul este respectat dacă produsele sunt returnate de Cumparator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.  De asemenea Cumparatorul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor, rezultată din manipularea acestora diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Deci daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand , resigilat sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

    Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente, acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, softul sa nu fi fost modificat sau adaugate noi softuri.

 

Pentru returnarea unui produs exista 2 metode:

 

Metoda I :

 

1. Autentificati-va la contul dvs.

2. Mergeti la "Istoric si detalii pentru comenzile mele"

3. Alegeti Codul Comenzii din care face parte produsul/produsele pe care doriti sa le returnati si dati clic pe detalii

4. Selectati produsul de returnat iar mai jos descrieti motivul returnarii si metoda de returnare dorita, apoi apasati butonul "Creare bon RMA".

 

Metoda II :

 

1. Autentificati-va la contul dvs.

2. Mergeti la pagina de Contact (Contactati-ne)

3. Completati formularul astfel:

- la Subiect: alegeti Servicii Clienti,

- la Adresa de email : completati adresa dvs. de email (daca nu apare deja)

- la Cod comanda : codul comenzii din care face parte produsul de returnat

- la : produsul de returnat

- la Ataseaza fisier : atasati un fisier foto sau video care sa evidentieze defectul respectiv.

- la Mesaj : Codul comenzii si al produsului de returnat, motivul returnarii sau defectul sesizat si metoda dvs. preferata pentru realizarea returului.

4. Apoi apasati pe butonul "Trimite". 

 

   Va vom contacta in cel mai scurt timp pentru realizarea returului.

 

 

*IMPORTANT ! ATENTIE ! nu trimiteti produsul inaintea confirmarii noastre de acceptare a returului si a metodei de retur. Va multumim !