CERTIFICAT DE GARANTIE

Toate produsele comercializate de catre MAGAZIN247 la adresa http://internet4u.ro/magazin247/, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Certificatele de garantie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, sau de catre MAGAZIN247.

Perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele cu certificat de garantie emis de MAGAZIN247 sau de 24 luni pentru produsele noi cu certificate emise direct de producator.

In cazul produselor resigilate, certificatul de garantie este emis de catre MAGAZIN247 , iar termenul de garantie este specificat pentru fiecare produs resigilat in parte.

In cazul certificatelor de garantie emise de MAGAZIN247 , la anumite produse, iti oferim serviciul “Returnare Gratis” care presupune preluarea si inapoierea produsului  in conditii de gratuitate.

 

Returnarea produselor din alte motive, decat cele acoperite de garantie se face, de catre client, in maximum 14 zile de la primirea produsului, prin orice metoda dorita de acesta si comunicata anterior noua, iar costul returnarii va fi suportat de catre client cu exceptia produselor achizitionate cu serviciul "Returnare Gratis". Contravaloarea produsului returnat, va fi platita clientului in maximum 14 de zile, de la data primirii acestuia.

    Obligaţiile Cumparatorului în cazul retragerii/returnarii, conform art.16 din OG34/2014, sunt de a informa si returna produsele in termen  de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Vanzatorului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art.11 din OG34/2014. Termenul este respectat dacă produsele sunt returnate de Cumparator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.  De asemenea Cumparatorul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor, rezultată din manipularea acestora diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Deci daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand , resigilat sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

    Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente, acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, softul sa nu fi fost modificat sau adaugate noi softuri.

 

   Pentru returnarea unui produs exista 2 etape:

 

Etapa I :

 

1. Autentificati-va la contul dvs.

2. Mergeti la "Istoric si detalii pentru comenzile mele"

3. Alegeti Codul Comenzii din care face parte produsul/produsele pe care doriti sa le returnati si dati clic pe detalii

4. Selectati produsul de returnat iar mai jos descrieti motivul returnarii si metoda de returnare dorita, apoi apasati butonul "Creare bon RMA".

 

 

Etapa II :

 

1. Autentificati-va la contul dvs.

2. Mergeti la pagina de Contact (Contactati-ne)

3. Completati formularul astfel:

- la Subiect: alegeti Servicii Clienti,

- la Adresa de email : completati adresa dvs. de email (daca nu apare deja)

- la Cod comanda : codul comenzii din care face parte produsul de returnat

- la : produsul de returnat

- la Ataseaza fisier : atasati un fisier foto sau video care sa evidentieze defectul respectiv.

- la Mesaj : Codul comenzii si al produsului de returnat, motivul returnarii sau defectul sesizat si metoda dvs. preferata pentru realizarea returului.

4. Apoi apasati pe butonul "Trimite". 

 

   Va vom contacta in cel mai scurt timp pentru realizarea returului.

 

*IMPORTANT ! ATENTIE ! nu trimiteti produsul inaintea confirmarii noastre de acceptare a returului si a metodei de retur. Va multumim !